ECONOMIE

Interesul românilor față de produsele pentru case INTELIGENTE s-a triplat în ultimii doi ani


Interesul românilor față de produsele pentru case INTELIGENTE s-a triplat în ultimii doi ani

E.Ş. | 2020-11-11 17:16

Vânzările din gama de produse smart home pentru baie s-au triplat ȋn ultimii doi ani, semn că piața românească ȋncepe să se maturizeze, iar consumatorii sunt tot mai deschiși către noile tehnologii, cautând nu doar partea estetică, ci și pe cea practică.

,,Deși pentru o perioadă foarte lungă baia nu a fost una dintre camerele preferate ale tehnologiei, atât marii producători, cât și consumatorii, au ajuns la concluzia că nu este deloc de neglijat. Astfel, vânzările pentru acest tip de produse s-au triplat în ultimii 2 ani.

Există un interes crescut pentru articole care cresc confortul prin tehnologie, precum un sistem de rezervor incastrat care acționează ca o hotă, filtrând aerul din baie atunci când baia este folosită sau un vas de toaletă din gama smart cu senzor de mișcare și funcții variate de spălare", spune Laura Sardescu, marketing manager al platformei NeaKaisa.

Ȋn ciuda faptului că pandemia a creat un context unic, zona de home&deco a beneficiat de un interes crescut. Unul dintre magazinele online cu produse pentru amenajarea băii, a reușit, ȋn primele nouă luni ale anului, să ȋnregistreze o creștere importantă a vânzărilor, dublând aproape cifrele, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. 

Oamenii au petrecut mai mult timp acasă, motiv pentru care s-a investit foarte mult în amenajări interioare. Încercarea de a crea un spațiu cât mai confortabil, cât mai plăcut și mai practic a contribuit la creșterea exponențială a cererii în întreg sectorul de bricolaj, dar și în zona de amenajare băi. Vânzările magazinelor de profil au crescut și ca volum, dar și ca valoare medie, per comandă. 

,,Ȋn 2020 s-a menținut același trend început ȋn 2019 – creșterea cererii pentru produse de calitate. Preferințele consumatorilor au început să favorizeze produsele peste medie. Se acordă o atenție sporită garanțiilor, condițiilor de livrare și noilor tehnologii.

Există un interes din ce în ce mai mare pentru igienă și pentru economisirea apei. În ceea ce privește igiena, sunt tot mai populare vasele de toaletă cu funcții speciale de curățare. Prețul acestor produse este doar puțin peste cel al vaselor de toaletă obișnuite și au un impact pozitiv în curățarea și întreținerea întregii băi.

În aceeași direcție, un trend ascendent înregistrează și bateriile de baie cu limitatoare de debit, dar cu aeratoare inteligente. Astfel, consumul de apă este mai mic, în timp ce confortul rămâne același", completează Laura Sardescu, marketing manager al platformei NeaKaisa.

 



Parerea ta...

Doresc sa comentez



(Vezi versiunea pentru PC a articolului)

Vezi versiunea pentru PC

Puterea24.ro

Cotidian national de dezvaluiri. Singurul ziar aparut in perioada de criza.