Guvernul intenționează să demareze o campanie de informare publică cu privire la vaccinarea anti-Covid. Statul va proceda ca în primul val al pandemiei – banii merg către presă, pentru difuzarea de spoturi.
Premierul interimar Ciucă a făcut anunțul. A fost completat de vicepremierul Raluca Turcan, care a anunțat că bugetul va fi similar celui de la prima alocare.
”Bugetul alocat campaniei va fi similar cu cel din campania precedentă, în care s-au cheltuit până acum 40 de milioane RON din cei 200 milioane RON alocați” a anunțat Raluca Turcan, vicepremier.
În primul val al pandemiei, Guvernul a alocat 40 milioane lei. Cea mai mare parte a banilor a mers către grupurile Intact, ProTV și Cancan.
Presa tipărită a luat cei mai puțini bani. Circa 107.000 difuzări de spoturi au fost consemnate la televiziuni.
Cotidian national de dezvaluiri. Singurul ziar aparut in perioada de criza.